لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزیت های لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر



حذف موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش سه مرحله‌ای است که شامل تمیز کردن، شیو و اسکن کردن منطقه مورد نظر می‌شود. در طول اسکن، انرژی لیزر از پوست عبور می‌کند و توسط رنگدانه‌ی موجود در فولیکول مو جذب می‌شود. اگر می‌خواهید درباره لیزر موهای زائد بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا همه چیز درباره مزایای لیزر موهای زائد، انواع آن و هزینه لیزر موهای زائد را بدانید.

 

لیزر موهای زائد چیست و به چه طریق انجام می شود

روش انجام کار و جلسات بستگی به منطقه‌ی مورد نظر، تراکم مو و چرخه‌ی رشد مویی دارد که قرار است حذف شود. به طور کلی، فرد به شش تا هشت جلسه نیاز دارد و در هر جلسه ۲۰ درصد فولیکول به طور دائمی غیرفعال می‌شود.

موفقیت حذف موها با لیزر بستگی به دو عامل دارد: رنگ مو و نوع پوست. نتایج این روش از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما ۴۰ تا ۸۰٪ از موها را به طور موثر کاهش می‌دهد.

احتمال رشد مو همیشه وجود دارد، اما چند جلسه درمان می‌تواند مدت زمان نبود موها را افزایش دهد.

حذف موهای زائد به وسیله‌ی لیزر تنها روی فولیکول‌هایی موثر است که رشد فعالانه‌ای دارند. جلسات حذف موها معمولا از هم فاصله دارند تا فولیکول‌های مو برای رشد دوباره زمان داشته باشند.

توصیه می‌شود که بین جلسات حذف موها با استفاده از لیزر، بسته به خود ناحیه و چرخه‌ی رشد مو بین سه تا هشت هفته فاصله باشد. پاها و بازوها به طور معمول به جلسات حذف موی کم‌تری در مقایسه با ناحیه‌ی گردن و صورت نیاز دارند.

پس از جلسه لیزر موهای زائد معمولا دو تا سه هفته طول می‌کشد تا فولیکول‌های مو از بین بروند.

 

مزایای لیزر موهای زائد چیست

 

۱. خلاص شدن از شر موهای ناخواسته برای طولانی مدت

بزرگ‌ترین مزیت لیزر برای حذف موها، خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است. مو در یک کلینیک لیزر حذف خواهد شد و  در مقایسه با روش‌های معمول دیگر زمان زیادی طول می‌کشد تا دوباره رشد کند. لیزر فولیکول مو را می‌سوزاند و به طور کامل غیر فعال می‌کند و در برخی موارد موها را به طور کامل از بین می‌برد. هرچند اپیلاسیون هنوز هم محبوب‌ترین روش حذف مو است، اما حذف موها با لیزر اثر طولانی مدت دارد و در برخی مواقع دائمی است. به همین دلیل هر روز بر محبوبیت این روش افزوده می‌شود.

 

۲. مؤثرترین روش از بین بردن موهای زائد

حذف موهای زائد با استفاده از لیزر موثرترین روش برای از بین بردن موها است. اکثر افرادی که این روش را تجربه کرده‌اند، نتایج مثبتی به دست آورده‌اند و در برخی موارد حتی موهای‌شان به طور دائمی حذف شده‌است.

 

۳. دستگاه‌های بی خطر برای تمام گروه‌های سنی

دستگاههای لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند و می‌توانند برای تمام گروه‌های سنی در دسترس باشند.

 

۴. قابل استفاده برای تمام قسمت‌های بدن

حذف موهای زائد با استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای تمام قسمت‌های بدن مناسب است.

 

۵. درد بسیار کمتر

این روش در مقایسه با وکس، کندن موها، برداشتن موها با نخ و الکترولیز درد بسیار کم‌تری دارد. نوعی احساس سوزن سوزن شدن را تجربه خواهید کرد، اما می‌توان با یک کرم بی‌حسی این حالت را از بین برد. اعمال لیزر شبیه کشیدن یک باند پلاستیکی روی پوست است که هر پالس آن یک ثانیه طول می‌کشد.

 

۶. سرعت انجام

روند درگیر در روش حذف موها با لیزر سریع است. طول جلسات به سایز ناحیه بستگی دارد. هر پالس لیزر موهای یک ناحیه‌ی ۹ × ۹ میلی‌متر را از بین می‌برد.

 

۷. طریف‌تر شدن موها

اگر پس از درمان دوباره رشد مو رخ بدهد، بافت موها نسبت به قبل ظریف‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

 

۸. حداقل عوارض

حذف موها با استفاده از لیزر به ندرت با عوارضی همراه است و حتی اگر چند عارضه وجود داشته باشد، هرگز دائمی نیستند. اگر درد یا تورم یا قرمزی مشاهده شود، به سرعت کاهش می‌یابد. بهترین تکنسین‌ها و کلینیک‌ها تا حد امکان احتمال بروز هر گونه عارضه‌ای را کاهش می‌دهند.

 

۹. روش غیرتهاجمی

روش حذف موهای زائد با استفاده از لیزر دایود، سرعت و دقت دارد و از همه مهم‌تر این‌که بی‌خطر است و سبب تحریک پوست نمی‌شود. لیزر دایود در مقایسه با سایر تکنیک‌های حذف مو، یک روش غیر تهاجمی است. بنابراین احتمال کم‌تری نیز برای رخ دادن عفونت باکتریایی وجود دارد.

 

۱۰. نرم کردن پوست

حذف موهای زائد با استفاده از لیزر پوست را نرم می‌کند و زیبایی فرد را افزایش می‌دهد. این روش همچنین برای مناطق حساس در نزدیکی چشم و دهان بدون خطر است.

 

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ی حذف موهای زائد با استفاده از لیزر بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد که عبارتند از:

۱. ناحیه‌ای که قرار است تحت لیزر موهای زائد قرار بگیرد

ناحیه‌ای که فرد تمایل دارد موهای‌اش را حذف کند، هزینه‌ی نهایی را تعیین می‌کند. مناطق بزرگ‌تر بدن هزینه‌ای بیش‌تری می‌طلبند. دلیل اصلی تفاوت قیمت این است که فرایند دقیق است و مدت زیادی طول می‌کشد. قسمت‌های بزرگ‌تر در مقایسه با قسمت‌های کوچک‌تر زمان زیادی را می‌طلبند.

۲. تعداد جلسات

هزینه‌ی کل درمان به تعداد جلسات تقسیم می‌شود. بنابراین مهم است که به تعداد جلسات توجه داشته باشید. برای کامل کردن فرایند حذف موها، بیش‌تر افراد دست کم به شش جلسه نیاز دارند که همین هزینه‌ی کلی فرایند را افزایش می‌دهد.

۳. نوع مو

تراکم، ضخامت و طول مو نقش مهمی در تعیین هزینه‌ی کلی فرایند حذف دارند.

 

۴. استاندارد کلینیک

هزینه‌ی کل فرایند حذف موهای زائد به استاندارد و کیفیت کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید نیز بستگی دارد. انواع مختلفی از کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها وجود دارند که روش حذف موها با استفاده از لیزری را ارائه می‌دهند و هزینه از کلینیکی به کلینیک دیگر متفاوت است. این کلینیک‌ها بر اساس لوکس بودن و خدمات که ارائه می‌دهند و استاندارد کلی مراقبت‌های بهداشتی تقسیم‌بندی می‌شود.

اکثر کلینیک‌ها با توجه به قسمتی از بدن و صورت که تصمیم به لیزر آن ناحیه را دارید قیمت را مشخص می کنند از این رو مهم است که قبل از شروع فرایند لیزر از تعداد جلسات مطلع شوید.

برخی از کلینیک‌ها و مراکز مراقبت‌های بهداشتی نیز یک پکیج کامل را ارائه می‌دهند و برای جذب مشتری قیمت‌های رقابتی دارند و مبلغ حدودا ۵۰۰ هزار تومان برای پکیج کامل لیزر موهای زائد(تمام صورت و بدن) را برای هر جلسه می‌گیرند.

هنگامی که تصمیم گرفتید این روش را برای حذف موها امتحان کنید، حتما یک دکتر ماهر که تجربه‌ی درستی در این زمینه دارد،‌ انتخاب کنید. این امر احتمال آسیب و سوزش  رادر طول فرایند کاهش می‌دهد و رسیدن به بهترین نتیجه‌ی ممکن را تضمین می‌کند. هرگز برای کم کردن هزینه کیفیت را فدا نکنید چرا که ممکن است بدن‌تان آسیب ببیند و اگر بدشانس باشید آسیب می‌تواند دائمی باشد.

هایفو غرب تهران

بوتاکس غرب تهران

لیزر مو غرب تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد