لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

دلیل ایجاد فاصله جلسات لیزر موهای زائد چیست ؟



چرا بین جلسات لیزر موهای زائد فاصله باید باشد ؟ :

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش ها در از بین بردن موهای زائد می باشد و معمولا برای گرفتن نتیجه ی دلخواه از لیزر موهای زائد ، جلسات درمانی با فاصله انجام می شود و اگر شما برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک ها مراجعه کرده باشید متوجه این موضوع شده اید ، و پزشک بین جلسات لیزر درمانی شما فاصله ایجاد می کند . بعضی ها به اشتباه تصور می کنند که برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از لیزر موهای زائد جلسات درمانی باید پشت سر هم باشد ، درحالی که چنین نیست و این یک تصور غلط از لیزر درمانی می باشد . ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد ، که دلیل ایجاد فاصله بین جلسات درمانی برای لیزر موهای زائد چیست ؟

 

فاصله جلسات لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد مراجعه به کلینیک های معتبر امری ضروری است ، چرا که لیزر موهای زائد یک پروسه ی طولانی مدتی است که نیازمند برنامه ریزی درست و دقیق و تعیین یک دوره ی خاص می باشد . و تعیین اینکه برای کسب نتیجه ی رضایت بخش و مطلوب از لیزر موهای زائد چه مدت زمان لازم است و طول دوره ی درمان چقدر باید باشد ، بر عهده ی پزشک متخصص است .

طول دوره درمان در بین افراد مختلف متفاوت است و بستگی به نوع پوست ، رنگ پوست ، رنگ مو و دیگر عوامل ژنتیکی و پزشکی فرد دارد و پزشک در جلسه مشاوره به شما اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد و اینکه چه مدت برای لیزر درمانی لازم است را در اختیار شما قرار می دهد . برای کسب نتیجه ی رضایت بخش و مطلوب و مورد دلخواه از لیزر باید صبور باشید ، و به صورت صحیح و اصولی این کار را توسط پزشک باتجربه و حاذق انجام دهید ، چرا که انتخاب پزشک مناسب و متخصص تاثیر خیلی زیادی در نتیجه ی درمان دارد .

 

دلیل ایجاد فاصله جلسات لیزر موهای زائد چیست ؟

در روش از بین بردن موهای زائد با لیزر نور لیزر به سطح پوست تابانده می شود ، نور توسط رنگدانه های موجود در فولیکول موجذب شده و منجر به از بین رفتن موهای زائد می شود . برای اینکه تاثیر لیزر درمانی بیشتر باشد ، و نور بیشتری توسط رنگدانه های فولیکول جذب شود ، باید تعداد رنگدانه ها بیشتر باشد . پروسه رشد مو سه مرحله دارد : مرحله رشد ، مرحله میانی ، مرحله استراحت . تعداد رنگدانه ها در مرحله رشد بیشتر است و مراحل رشد تارهای مو همزمان نیست و ممکن است یک تار مو در مرحله رشد باشد و دیگری در مرحله استراحت .

به خاطر همین بین جلسات لیزر موهای زائد فاصله ایجاد می شود تا در این مدت تمام تارهای مو در فاز رشد خود قرار بگیرند و موهای زائد به طور اثر بخش از بین بروند و نتیجه ی حاصل رضایت بخش باشد . اگر این فاصله بین جلسات ایجاد نشود ، ممکن است تعداد زیادی از تارهای مو در مرحله غیر فعال و استراحت باشند و در نتیجه ی نور لیزر برای این تارهای مو اثربخش نخواهد بود و مطمئنا نتیجه ی حاصل هم مورد رضایت قرار نخواهد گرفت .

 

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد یک پروسه ی طولانی مدت است و برای کسب نتیجه ی مطلوب و رضایت بخش از آن نیازمند صبر و حوصله است . و برای کسب نتیجه ی مطلوب و رضایت بخش باید به طور اصولی و کسب اطلاعات کامل اقدام به لیزر موهای زائد بدن کرد . به قول ضرب المثل معروف “راه صد ساله را نمی شود یک شبه طی کرد .” و باید صبور بود.

بهترین مرکز لیپوماتیک   تاتو پزشکی میکروپیگمنتیشن   هایفوتراپی غرب تهران   هایفو غرب تهران   بهترین مرکز هایفو هایفوتراپی    مزوتراپی لاغری   مزوتراپی غبغب   مزوتراپی صورت   مزوتراپی جوانساز مزوتراپی مو مزوتراپی غرب تهران بهترین مرکز مزوتراپی مو   پی آر پی زانو غرب تهران   بهترین مرکز پی آر پی زانو   مرکز پی آر پی    پی آر پی صورت پی آر پی غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی   پی آر پی مو پی آر پی مو غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی مو   لیفت با نخ   بهترین مرکز لیفت با نخ   لیفت با نخ غرب تهران  میکرودرم ابریشن  لایه برداری از پوست بهترین مرکز میکرودرم ابریژن   بهترین مرکز برداشتن خال  برداشتن خال غرب تهران  خالبرداری غرب تهران   میکرونیدلینگ غرب تهران   بهترین مرکز میکرونیدلینگ   لیزر مو غرب تهران  بهترین مرکز لیزر موهای زائد بهترین لیزر موها زائد   پیرسینگ ناف غرب تهران   بهترین مرکز پیرسینگ ناف   بهترین مرکز پیرسینگ   تزریق ژل غرب تهران   بهترین مرکز تزریق ژل فیلر   ژل خط خنده بهترین مرکز تزریق ژل لب بهترین مرکز زاویه سازی کلینیک برای تزریق ژل خط خنده   تزریق بوتاکس غرب تهران   بهترین مرکز تزریق بوتاکس   بهترین مارک بوتاکس   دکتر خوب برای تزریق بوتاکس   دکتر پوست و مو غرب تهران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد