لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پی مو

 


چگونه می توان با درمان پی آر پی PRP ریزش موها را متوقف و کنترل کرد؟

 

 

موی سر نماد جوانی و زیبایی است. فرقی نمی کند موهای فر ، موج دار ، بلوند یا هر رنگ دیگری داشته باشید ، مهم حجم است. سبک زندگی مدرن نه تنها چندین مشکل سلامتی ایجاد می کند ، بلکه مشکلات مو نیز ایجاد می کند. کم پشتی و ریزش مو مهمترین نگرانی مردان و زنان بالای 25 سال است.

امروزه کسانی که در شهرهای بزرگ اقامت دارند ، ممکن است با افزایش شدید آلودگی هوا روبرو باشند. آلودگی هوا یکی از دلایل ریزش مو در بین ساکنان این شهرها بوده است.

مطالعه اخیر انجام شده توسط یک مرکز تحقیقات مو در هند، نتایج تکان دهنده ای را نشان داد. پس از یک تحقیق هشت ماهه ، مشخص شد که بیش از 50٪ بیمارانی که پیوند مو انجام می دهند ، به گروه سنی 30-20 سال تعلق دارند. ژنتیک همراه با آلودگی هوا، کم تحرکی و انتخاب رژیم غذایی نامناسب از دلایل عمده ریزش مو است. ساکنین شهرهای آلوده با معضل اساسی ریزش مو روبرو هستند که کاهش اعتماد به نفس افراد را بدنبال خواهد داشت.

کم پشتی و ریزش مو با یک روش ساده مانند درمان پی آر پی PRP مو به راحتی قابل برگشت است. بیایید به برخی از دلایل و عواملی که می تواند منجر به ریزش مو شود ، روش های درمانی موجود در بهشت کلینیک و چرایی انتخاب بهشت کلینیک را بررسی کنیم.

 

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

مو به نوعی تاج شکوهمند همه است و به محض ریزش انبوه می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات احساسی شود. ناراحت نباشید ، زیرا می توانیم علت را شناسایی کرده و بلافاصله مشکل را برطرف کنیم. متأسفانه ، دلایل زیادی می تواند داشته باشد و در اینجا لیستی برای درک علت ریزش مو آورده می شود.

 

 (الف) وراثت

شایع ترین علت ریزش مو، طاسی ارثی است. دو نوع وجود دارد: طاسی با الگوی مردانه و طاسی با الگوی زنانه. این نوع ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد و تشخیص آن آسان است. عقب رفتن خط رویش مو واضح ترین نشانه طاسی مردانه است در حالی که علائم برجسته در زنان، ریزش موی منتشر در کف سر است.

مردان بیشتر از زنان دچار طاسی ارثی می شوند و حدود 80٪ مردان تا رسیدن به 70 سالگی علائم طاسی را نشان می دهند.

 

(ب) استرس جسمی یا روحی

استرس می تواند باعث آسیب به بدن و روان شود. علامت اصلی استرس شدید، ریزش شدید مو است. این می تواند باعث ریزش حدود 40-60٪ از موهای شما شود. به این نوع ریزش مو تلوژن افلوویوم Telogen Effluvium گفته می شود.

تلوژن افلوویوم Telogen Effluvium نوعی مشکل در پوست سر است که روی پوست سر و فولیکول های مو تأثیر می گذارد. خصوصیات یا علائم آن کم پشتی و ریزش موی سنگین است. استرس شدید (احساسی یا فیزیولوژیکی) می تواند باعث عدم تعادل چرخه طبیعی مو شود. همچنین در صورت وجود اختلال در غذا خوردن ، بیماری مزمن و کم کاری تیروئید ، می تواند بروز کند. برخی از دلایل دیگر شامل کم خونی ، جراحی های بزرگ ، داروها و اختلالات شدید عاطفی است.

انواع استرس های جسمی

 جراحت

 سو استفاده جسمی یا آسیب

تصادف و حادثه

 از دست دادن ناگهانی خون

 رژیم های غذایی نامناسب

 داروهای قوی یا استفاده طولانی مدت از دارو

 

انواع استرس های عاطفی

 افسردگی

 اختلال اضطرابی

 نوسانات خلقی دو قطبی / مکرر

 مسائل عصبانیتی

 

(ج) آلوپسی آره آتا

به عبارت ساده تر ، آلوپسی آره آتا یک بیماری خود ایمنی است که باعث ریزش مو به صورت توده ای می شود. این لکه های کوچک طاسی در اطراف پوست سر شما ایجاد می گردد. علت این بیماری ناشناخته است.

 

(د) آلوپسی ناشی از آسیب

این نوع ریزش مو در اثر کشیدن و بستن موهای شما ایجاد می شود. بسیاری از آرایشگران از گرما ، مواد شیمیایی (به عنوان مثال سفید کننده) و مدل موهای محکم استفاده می کنند که می تواند باعث ضعیف شدن و ریزش فولیکول مو شود.

 

(ه) کم خونی

سطح پایین هموگلوبین می تواند باعث ریزش موی سنگین شود. شناسایی و درمان این عامل ریزش آسان است.

 

(و)  تغییرات هورمونی

افزایش ناگهانی هورمون آندروژن می تواند باعث ریزش موهای شما شود. عدم تعادل هورمونی همچنین می تواند پس از بلوغ اتفاق بیفتد و این در مردان بیش از زنان مشاهده می شود.

 

(ز) بیماریهای تیروئید

از آنجا که تیروئید نقش مهمی در ایجاد تعادل در هورمون های شما دارد ، هرگونه مشکل یا بیماری موثر بر تیروئید، می تواند باعث ریزش شدید مو شود.

 

عوامل موثر در ریزش مو

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند باعث ریزش مو در زنان و مردان شود. در اینجا برخی از آنها آورده شده است:

 سن - پیری می تواند باعث ریزش و خاکستری موهای شما شود. همچنین تراکم مو با گذشت سال ها، کاهش می یابد.

 استرس - می تواند باعث افزایش هورمون هایی مانند کورتیزول و آدرنالین شود که می تواند بر ریزش مو تأثیر بگذارد. استرس همچنین می تواند باعث یک اختلال روانی به نام تریکوتیلومانیا شود ، وضعیتی که فرد به طور ناخودآگاه شروع به بیرون کشیدن موهای خود می کند.

 سیگار کشیدن - سیگار کشیدن می تواند باعث انقباض رگ های خونی شود ، که باعث کاهش خونرسانی به فولیکول های مو می شود. این در نهایت منجر به ریزش مو خواهد شد.

 رژیم غذایی - آنچه می خورید و می نوشید ، نقش اصلی در سلامت و ظاهر مو دارد. رژیم غذایی حاوی مقادیر کم پروتئین ، آهن ، اسیدفولیک ، ویتامین D و ویتامین B12 می تواند باعث ریزش زیاد مو شود. سالم خوردن و حفظ رژیم غذایی سالم از ریزش مو جلوگیری کرده و به بازیابی آنچه از دست رفته است کمک می کند.

 آلودگی محیط زیست - آلودگی هوا و آلودگی آب می تواند موهای شما را خشک و شکننده کند ، که باعث شکستگی و ریزش مو می شود.

 

 

گزینه های درمانی موجود در بهشت کلینیک

کلینیک  پوست و مو و زیبایی بهشت  از بهترین روش های درمانی برای درمان ریزش مو استفاده می کند. محبوب ترین روش درمانی PRP   پی آر پی نام دارد. این یک روش پیشرفته برای احیا و بازیابی موهای از دست رفته است. این فرآیندی ساده است که در آن خون مراجع جمع می شود تا بتوان پلاکت ها را از بقیه اجزاء خون سالم جدا کرد و سپس با استفاده از سرنگ های ظریف دوباره به پوست سر تزریق کرد.

این روش درمانی برای بازگرداندن فولیکول های مو به حالت اولیه بسیار موثر است.

 

چرا درمان پی آر پی PRP را در بهشت کلینیک انتخاب می کنید؟

بهشت کلینیک به عنوان یکی از اولین مراکز انجام روش های مزوتراپی و پی آر پی در ایران شناخته می شود. پی آر پی یک درمان فوق العاده برای درمان ریزش مو است و بهشت کلینیک تجهیزات پیشرفته و دقیقی برای اینکار دارد. ما لیستی از دلایل داشتن بهترین ها را در این زمینه آورده ایم:

 پزشک پوست مو و زیبایی ما بسیار با دانش و مجرب می باشد.

 پزشک و دستیاران برای انجام پی آر پی PRP کاملاً آموزش دیده اند.

 پس از یک مشاوره فردی با پزشک پوست و بحث و گفتگوی کافی، درمان متناسب با نیاز شما برنامه ریزی می شود و نتایج رضایت بخشی به شما می دهد.

 همه دستگاه ها به روز و پیشترفه هستند و پلاکت ها برای اطمینان از به دست آوردن پلاسمای بسیار غلیظ ، یک روش چرخش دوگانه را طی می کند.

 این روش در عرض یک الی دو ساعت در همان روز به اتمام می رسد.

 ما ، در بهشت کلینیک ، مجموعه ای دقیق از دستورالعمل ها و پروتکل ها را داریم که باید بدون استثنا در همه حال رعایت شوند.

 

مزایای درمان پی آر پی PRP

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پی آر پی PRP  بهترین روش درمانی برای کم پشتی موها است. این روش بسیار موثر است و نتایج در عرض چند هفته قابل مشاهده می باشد. پی آر پی PRP  مزایای بسیاری دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید! بیایید برخی از آنها را مرور کنیم :

 دقت در الگوی رشد - از آنجا که ما از سوزن / سرنگ ظریف برای وارد کردن پلاکت های غنی در پوست سر استفاده می کنیم ، پزشک کنترل می کند و می توان موها را به روشی که از نظر زیبایی مطبوع است رشد دهد. موها دوباره ضخیم و قویتر می شوند.

 عوارض جانبی / آلرژی -   PRP بسیار ایمن است و هیچ نوع آلرژی ، عوارض جانبی یا عفونت ایجاد نمی کند.

 غیر جراحی بودن - این یک روش درمانی غیر جراحی است که برای مراجع کارآمد و بی خطر است.

 ماده ایمن - این فرآیند شامل گرفتن خون ، جدا کردن پلاکت ها ، فعال کردن آنها و تزریق محلول به پوست سر است. خون شما تنها ماده ای است که استفاده می شود. برخلاف مزوتراپی یا هر نوع درمان دیگر ، پی آر پی PRP  هیچ ماده گیاهی / حیوانی ندارد.

 

ریزش مو یکی از ساده ترین مشکلات برای درمان است ، بنابراین اصلا نیازی به تحمل استرس برای ریختن موها و کم پشتی آنها نیست. جهت تعیین وقت قبلی برای درمان ریزش مو در بهشت کلینیک با ما تماس بگیرید: 44219771-021

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد