لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

لیزر موهای زائد زیر بغل ؛ مزایا، عوارض و هزینه


 

تراشیدن مکرر موهای زائد زیر بغل با تیغ برای بسیاری از افراد؛ باعث ایجاد موهای زیرپوستی، خشکی پوست، کیست و اثرات خراشیدگی در پوست زیربغل می‌گردد؛ لیزر زیر بغل، مشکلات این چنینی را از بین می‌برد و کاملا رفع می‌کند. به این ترتیب که با تاباندن اشعه‌های لیزر به فولیکول‌ مو باعث تخریب مو از زیر پوست شده و مو پس از چند روز به طور کامل از بین می‌رود. بدین روش روزنه‌های پوست بسته میشود و سبب می‌گردد که پوست شما صاف، نرم و یکدست بشود. بنابراین طبق این روش دیگر شما نیازی به تراشیدن موها، استفاده از وکس یا موم نخواهید داشت و دیگر اثری از موهای زیر پوستی، اثرات خراش بر روی پوست نبوده و از در وقت خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

رفع موهای زائد زیر بغل به روش لیزر نتیجه‌ای طولانی دارد و پوستی نرم و تمیز در قسمت زیر بغل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می‌کند؟

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه‌های درون فولیکول‌ مو بدون آسیب رساندن به پوست اطراف می‌تواند با کمترین آسیب و ناراحتی ممکن در کمترین زمان با پالس‌های نورانی با انرژی متمرکز شده زیاد، آنها را تخریب کند.

 

متقاضیان مناسب برای درمان

هر کس که از موهای زائد زیر بغل رنج می‌برد می‌تواند متقاضی انجام لیزر موهای زائد زیر بغل باشد. لیزر موهای زائد برای برخی از افراد سریع‌تر جواب می‌دهد. لیزر جذب رنگدانه‌های مو می‌شود؛ افرادی که موهای زبر، تیره و رنگ پوست متعادل دارند با لیزر به بهترین نتیجه خواهند رسید. البته شایان ذکر است که لیزر موهای زائد برای افرادی که مشخصات فوق را ندارند نیز تاثیر خودش را دارد یعنی افرادی که موهای روشن‌ و نازک دارند نسبت به افراد با موی تیره ممکن است نیاز باشد تعداد جلسات درمانی بیشتری را بگذرانند. بعد از تمام شدن دوره درمان ۸۰ تا ۱۰۰ درصد موهای زائد در قسمت‌های تحت درمان از بین می‌رود.

 

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از گذراندن تنها ۴ جلسه لیزردرمانی، موهای زائد زیر بغل به طول دائم از بین خواهد رفت.

از شکاف‌ها، موهای زبر، موهای زیر پوستی، فولیکول‌های ضخیم؛ بریدگی‌ها و علائم تیغ نجات خواهید یافت.

راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد.

پوستی صاف، نرم، یکدست و روشن در ناحیه زیربغل خواهید داشت

درمان لیزر موهای زائد زیر بغل

 

قبل از درمان

از وکس یا موم انداختن موهای منطقه مورد درمان از ۶ هفته قبل از شروع درمان موهای زائد با لیزر، می‌بایست خودداری کرد؛ زیرا در هر کدام از این روش‌ها، ریشه مو موقتا برداشته می‌شود در حالی که لیزر برای از بین بردن مو؛ ریشه موها را هدف قرار می‌دهد. اما تراشیدن موها قبل از لیزر مشکلی ندارد و در روزهای قبل از درمان می‌توانید براحتی موهای خود را بتراشید.

سعی کنید ۶ هفته قبل و بعد از درمان با لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرد زیرا نور خورشید اثر درمانی لیزر را کم می‌کند و از سویی عوارض جانبی بعد از لیزردرمانی را ایجاد می کند. چنانچه دوره برنزه شدن را به تازگی طی کرده‌اید و یا در حال گذراندن آن هستید، تا سپری شدن زمان لازم، درمان از طریق لیزر را شروع نکنید.

 

در حین انجام روند درمانی

قبل از هر چیز، می‌بایست موهای ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد به طور کامل تراشیده شود. برای شروع پروسه درمان از شما خواسته می‌شود عینک‌های مخصوص جهت محافظت از چشم‌هایتان را استفاده کنید. شدت و انرژی لیزر با توجه به رنگ پوست، رنگ مو، ضخامت و محل رویش موهای زائد تحت درمان تنظیم می‌شود و جهت محافظت از سطح خارجی پوست از خنک‌کننده بر روی پوست شما استفاده می‌شود. ناحیه زیر بغل بخش کوچکی است که لیزر آن کمتر از نیم ساعت وقت می‌گیرد.

 

آیا این روش درمانی درد دارد؟

لیزر موهای زائد نور ساطع می‌کند که شما ممکن است فقط قدری احساس سوزش در زمان پرتاب نور داشته باشید. برخی از افراد تحت درمان لیزر این پروسه را قدری ناراحت‌کننده و گاها دردناک توصیف می‌کنند که البته با سیستم‌های پیشرفته خنک‌کننده لیزر که در دستگاه‌های لیزر کلینیک پوست و مو رخ‌آرا موجود است میزان ناراحتی ناشی از درمان لیزر به حداقل می‌رسد و کاملا تسکین می‌شود.

 

بعد از درمان

بعد از انجام لیزر، پوست شما ممکن است قدری قرمز به نظر برسد که کمپرس‌های خنک کننده و مرطوب کننده‌هایی که متخصصان کلینیک پوست و مو رخ‌آرا به شما پیشنهاد می‌کنند به کاهش آن کمک خواهد کرد. حتما بعد از درمان جهت جلوگیری از تغییر رنگ در نواحی درمان شده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

 

چند جلسه درمانی نیاز است؟

برای گرفتن نتیجه دقیق و کامل جهت رفع موهای زائد به روش لیزر درمانی لازم است در دوره‌های ۴ تا ۸ هفته‌ای این پروسه تکرار شود. برخی از افراد ممکن است بعد از یک یا دو جلسه درمان به نتیجه دلخواه برسند؛ اما به طور معمول نیاز به ۳ تا ۵ جلسه لیزردرمانی برای هر فرد است.

 

عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

خارش یا بی‌حسی

قرمزی حداکثر ۳ روز

تورم در اطراف فولیکول‌های مو حداکثر ۳ روز

 

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه لیزر موهای زائد زیربغل به عواملی مانند وسعت ناحیه تحت درمان و میزان موهای لازم برای زدودن وابسته است همچنین فناوری لیزر مورد استفاده و تعداد جلسات درمانی لازم جهت رسیدن به نتیجه دلخواه نیز در برآورد هزینه موثر است.

بهترین مرکز لیپوماتیک   تاتو پزشکی میکروپیگمنتیشن   هایفوتراپی غرب تهران   هایفو غرب تهران   بهترین مرکز هایفو هایفوتراپی    مزوتراپی لاغری   مزوتراپی غبغب   مزوتراپی صورت   مزوتراپی جوانساز مزوتراپی مو مزوتراپی غرب تهران بهترین مرکز مزوتراپی مو   پی آر پی زانو غرب تهران   بهترین مرکز پی آر پی زانو   مرکز پی آر پی    پی آر پی صورت پی آر پی غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی   پی آر پی مو پی آر پی مو غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی مو   لیفت با نخ   بهترین مرکز لیفت با نخ   لیفت با نخ غرب تهران  میکرودرم ابریشن  لایه برداری از پوست بهترین مرکز میکرودرم ابریژن   بهترین مرکز برداشتن خال  برداشتن خال غرب تهران  خالبرداری غرب تهران   میکرونیدلینگ غرب تهران   بهترین مرکز میکرونیدلینگ   لیزر مو غرب تهران  بهترین مرکز لیزر موهای زائد بهترین لیزر موها زائد   پیرسینگ ناف غرب تهران   بهترین مرکز پیرسینگ ناف   بهترین مرکز پیرسینگ   تزریق ژل غرب تهران   بهترین مرکز تزریق ژل فیلر   ژل خط خنده بهترین مرکز تزریق ژل لب بهترین مرکز زاویه سازی کلینیک برای تزریق ژل خط تزریق ژل خنده   تزریق بوتاکس غرب تهران   بهترین مرکز تزریق بوتاکس   بهترین مارک بوتاکس   دکتر خوب برای تزریق بوتاکس   دکتر پوست و مو غرب تهران

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 09:18

مطلب مفیدی بود من واقعا لیزر و به همه توصیه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد