لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

افزایش اثر بخشی لیزر موهای زائد

 

 

لیزر برای درمان دائمی موهای زائد تمامی نواحی بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، در خلال جلسات لیزر موهای زائد می توان از پوستی صاف و عاری از هرگونه مو برخوردار شد که این امر برای خانم ها بسیار مورد توجه بوده و همواره از بین بردن موهای زائد آن هم به صورت دائمی برای آنها به دغدغه ای تبدیل شده است .

 

در لیزر درمانی موهای زائد از اشعه ی کنترل شده ی لیزر جهت سوزاندن همیشگی فولیکول مو استفاده می گردد ، بدین ترتیب با تابش اشعه ی لیزر به ملانین موجود در ریشه ی مو ، گرمایی کنترل شده ای ایجاد خواهد شد که موجب از بین رفتن ریشه موهای زائد می شود .

افراد دارای پوست روشن و موی تیره ، کاندید مناسب استفاده از لیزر برای رفع دائمی موهای زائد خود هستند ، زیرا اشعه ی لیزر برای ریشه کن کردن موهای زائد جذب ملانین موجود در موی مشکی می گردد و چنانچه فرد دارای پوست تیره ای باشد که حاوی ملانین نیز است ، اشعه ی لیزر علاوه بر تاثیر بر ریشه ی مو باعث سوزاندن و تغییر رنگ پوست در این افراد خواهد شد .

اثربخشی جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد باعث سوزاندن ریشه یا همان پیاز موی زائد می شود و تا حد ممکن آن را از بین می برد یا باعث کاهش موها و نازک نمودن ضخامت آنها می گردد ، به گونه ای که در پایان جلسات لیزر موهای زائد شاهد موفقیت ۸۰ تا ۹۰ درصدی حذف موهای زائد خواهیم بود و موهای باقی مانده نیز بسیار نازک و کرک مانند خواهند بود .

از آنجا که برخی موهای موجود در یک ناحیه از بدن در فاز خواب یا نهفتگی قرار دارند و همزمان موهای دیگر در فاز رشد هستند ، لازم است که لیزر درمانی موهای زائد با فاصله های معین طی چند جلسه انجام شوند ، بدین ترتیب با رشد موهای نهفته در جلسات بعدی و لیزر نمودن این موها ، شاهد حذف موثر موهای زائد خواهیم بود .

برای از بین بردن موهای زائد بدن با توجه به نوع موهای هر ناحیه ، تعداد ۴ تا ۶ جلسه لازم است که این تعداد جلسات باید به فاصله ی ۴ هفته یا یک ماه انجام شوند .

افرادی که به اختلالات هورمونی و تخمدان پلی کیستیک دچار هستند ، قبل از شروع لیزر درمانی باید ، این اختلالات هورمونی را برطرف و درمان کنند زیرا در این افراد با وجود چنین مشکلی ، لیزر درمانی بی نتیجه خواهد بود .

برخی افراد اگر به مشکلات هورمونی دچار نباشند و طی ۶ جلسه موهای زائد از بین نرود ، نیاز به تعداد جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد خواهد بود.

بهترین مرکز لیپوماتیک   تاتو پزشکی میکروپیگمنتیشن   هایفوتراپی غرب تهران   هایفو غرب تهران   بهترین مرکز هایفو هایفوتراپی    مزوتراپی لاغری   مزوتراپی غبغب   مزوتراپی صورت   مزوتراپی جوانساز مزوتراپی مو مزوتراپی غرب تهران بهترین مرکز مزوتراپی مو   پی آر پی زانو غرب تهران   بهترین مرکز پی آر پی زانو   مرکز پی آر پی    پی آر پی صورت پی آر پی غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی   پی آر پی مو پی آر پی مو غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی مو   لیفت با نخ   بهترین مرکز لیفت با نخ   لیفت با نخ غرب تهران  میکرودرم ابریشن  لایه برداری از پوست بهترین مرکز میکرودرم ابریژن   بهترین مرکز برداشتن خال  برداشتن خال غرب تهران  خالبرداری غرب تهران   میکرونیدلینگ غرب تهران   بهترین مرکز میکرونیدلینگ   لیزر مو غرب تهران  بهترین مرکز لیزر موهای زائد بهترین لیزر موها زائد   پیرسینگ ناف غرب تهران   بهترین مرکز پیرسینگ ناف   بهترین مرکز پیرسینگ   تزریق ژل غرب تهران   بهترین مرکز تزریق ژل فیلر   ژل خط خنده بهترین مرکز تزریق ژل لب بهترین مرکز زاویه سازی کلینیک برای تزریق ژل خط تزریق ژل خنده   تزریق بوتاکس غرب تهران   بهترین مرکز تزریق بوتاکس   بهترین مارک بوتاکس   دکتر خوب برای تزریق بوتاکس   دکتر پوست و مو غرب تهران

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد