لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن صورت بیکینی دایود الکس IPL / دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پیPRP صورت

 

پی آر پیPRP  صورت

 

پی آر پیPRP  صورت که گاهی اوقات لیفت صورت به روش خون آشام Vampire نیز نامیده می شود ، درمانی است که هدف آن بهبود روند بهبودی پوست شما برای بهبود نتایج حاصل از درمان های میکرونیدلینگMicroneedling یا درماپن DermaPen است.

 

معرفی پی آر پیPRP  صورت در بهشت کلینیک

کلینیک پوست و زیبایی بهشت اکنون خدمات PRP در شهر تهران را ارائه می دهد! برای کسانی که از این روش شگفت انگیز جدید چیزی نشنیده اید ، یک PRP صورت اساساً میکرونیدلینگ همراه با کاربرد موضعی پلاسمای غنی از پلاکت است. این ترکیب رویکردها می تواند به طور موثری جوان سازی و نتایج شما را تقویت کند.

صورت PRP برای تقویت پاسخ بهبودی و رشد پوست به منظور تولید نتایج بهتر از درمان DermaPen یا Microneedling طراحی شده است. این درمان خاص با چندین نام مستعار جذاب از جمله اصطلاحاً Vampire Facelift یا Vampire Facial انجام می شود. اما در کلینیک پوست و زیبایی بهشت ، ما ترجیح می دهیم آن را دقیقاً همان چیزی که هست بنامیم: PRP صورت.

 

پی آر پیPRP  صورت چگونه کار می کند؟

برای دیدن اینکه آیا صورت PRP برای شما و اهداف شما مناسب است یا خیر ، با ا تماس بگیرید تا مشاوره با یک متخصص را تعیین کنید. ما قادر خواهیم بود به تمام سوالات شما پاسخ دهیم و براساس پوست ، سلامتی و نتایج مورد انتظار شما توصیه هایی را ارائه دهیم.

عنصر اصلی این نوع صورت چیزی به نام پلاسمای غنی از پلاکت است (به طور خلاصه PRP). این ترکیب به طور معمول در بدن شما یافت می شود و غنی از مواردی است که فاکتورهای رشد نامیده می شوند. این فاکتورهای رشد مخصوص شماست - بنابراین PRP مورد استفاده در درمان شما همیشه از بدن خود شماست. در روز ملاقات شما ، یک متخصص مقدار کمی خون می گیرد و سپس آن خون را پردازش می کند تا پلاسمای غنی از پلاکت جدا شود.

 

همراه با میکرونیدلینگ

یکی دیگر از اجزای ضروری صورت PRP ، میکرونیدلینگ است. در کلینیک پوست بهشت، ما برای همه بیماران میکرونیدلینگ خود از دستگاهی به نام DermaPen  درماپن استفاده می کنیم. میکرونیدلینگ در ابتدایی ترین حالت ، یک سری ساییدگی های سطحی (که معمولاً در میلی متر اندازه گیری می شوند) در یک ناحیه وسیع از پوست ایجاد می کند. از آنجا که این ساییدگی ها حداقل اما گسترده هستند ، مکانیسم های طبیعی بهبودی بدن شما شروع می شود. این روش بدن شما را فریب می دهد تا مقدار قابل توجهی کلاژن و سایر مواد شیمیایی ترمیم کننده قوی تولید کند.

فقط با استفاده از مسائل سطحی برای ترمیم ، قسمت عمده ای از فرایندهای بهبودی بدن به جای آن برای جوان سازی پوست استفاده می شود. نتایج نهایی باعث می شود که بیشتر بیماران جوانتر به نظر برسند. وقتی PRP به روش میکرونیدلینگ اضافه می شود ، به طور موضعی ، بیماران اغلب متوجه اثرات عمیق تر می شوند. با هم ، میکرونیدلینگ و PRP می توانند با گذشت زمان از خطوط و چین و چروک های نازک کاسته و یک تحول چشمگیرتر ایجاد کنند.

 

آیا من کاندیدای مناسبی برای PRP صورت هستم؟

نامزدهای خوب برای انجام عمل های PRP به طور معمول به دنبال این هستند که پوست خود را به سطح بعدی برسانند. از آنجا که عمل های PRP شامل میکرونیدلینگ انجام شده با  DermaPen است ، نامزدهای خوب نیز با این روش و آنچه که به دنبال دارد آشنا می شوند. به طور کلی ، نامزدهای خوب برای انجام اقدامات صورت PRP:

• 24 ساعت قبل از درمان به خوبی هیدراته باشید

می خواهید رنگ ناهموار و کسل کننده پوست را کاهش دهید

به دنبال راهی برای استفاده از عوامل رشد خود برای جوان سازی پوست باشید

تمایل به از بین بردن یا کاهش خطوط و چین و چروک ها داشته باشید

می خواهید علائم پیری در صورت را به حداقل برسانید

می خواهید به لکه های پیری یا تغییرات رنگ در صورت بپردازید

به طور کلی از سلامتی خوبی برخوردار باشید

در حال حاضر از محصولات تنباکو مانند سیگار استفاده نکنید

اختلالات خونی یا مشکل در خونگیری نداشته باشید

مواد صورت PRP برای کمک به جوانتر و با انرژی بیشتر به بیماران کمک می کند تا با جوان سازی پوست خود ، جوانتر به نظر برسند. روند واقعی "گردش سلول" نامیده می شود. اساساً ، ایده این است که سلولهای جدیدتر ، به طور همزمان فعال شوند ، به چهره ای جوانتر منجر می شوند. افزودن PRP به DermaPen همچنین در روز 2 و بعد از آن قرمزی و تحریک را تا 50٪ کاهش می دهد.

هزینه پی آر پی صورت چقدر است؟

هزینه پی آر پی صورت معادل 30 تا 50 دلار و در همراهی با میکرونیدلینگ 40 تا 60 دلار است.

این روش در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک  انجام می شود. بیماران معمولاً در طی یک ساعت داخل و خارج هستند. بیماران همچنین باید برای قرمزی خفیف یا لکه دار و کبودی های سطحی آماده باشند تا یک یا دو روز بعد از عمل به دلیل Microneedling ادامه یابد. با این حال ، نتایج باید طی چند هفته مشخص شود.

برای اینکه بفهمید آیا کاندیدای مناسبی برای PRP هستید یا خیر ، با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره با یک متخصص DermaPen و PRP Facial  پی آر پی صورت که بسیار واجد شرایط است را تعیین کنید.

 

نتایج پی آر پی صورت

نتایج حاصل از عمل PRP معمولاً توسط مکانیسم های بهبودی بدن شما هدایت می شود ، به این معنی که تغییر شکل شما ممکن است فوراً مشخص نشود. ممکن است سه ماه طول بکشد تا فرآیند بازسازی سلول های بدن شما به طور کامل آغاز شود و نتایج حاصل شود. بسیاری از بیماران نیز ممکن است به مرور زمان از چندین روش درمانی بهره مند شوند.

در مواردی که سه تا چهار روش درمانی انجام می شود ، نتایج حاصل از صورت صورت به طور کلی بین 18-24 ماه ادامه دارد. بسته به ناحیه تحت درمان ، بیماران کاهش تغییر رنگ و افزایش درخشندگی در پوست اطراف چشم و صورت را گزارش می کنند. این امر منجر به داشتن انرژی و هوشیاری بیشتری می شود.

 

چگونه می توان پی آر پی صورت را در بهشت کلینیک انجام داد

بیماران همچنین از کاهش خطوط و چین و چروک در مناطق تحت درمان خبر می دهند. پوست خود نیز معمولاً سالم تر نشان داده می شود ، رنگی شاداب و جوانی کامل را بیان می کند. به این معنی که صورت های PRP به صورت جداگانه به هر چین و چروک نمی پردازند - باعث بهبود سفتی ، سفتی و سلامت پوست در سراسر صورت می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید که یک PRP صورت می تواند برای شما چه کاری انجام دهد ، با ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره با یکی از کارمندان ما را تعیین کنید. شما قادر خواهید بود تمام سوالات مورد نظر خود را بپرسید و اطلاعات دقیق و منحصر به فرد متناسب با شرایط خود را دریافت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد