داشتن ابرو و مژه بهتر

چگونه ابروهای پرپشت داشته باشیم

آیا دوست دارید ابرویی شبیه ابروی یکی از ستارگان سینما داشته باشید؟ اندازه و شکل مناسب ابرو برای صورت شما بستگی به خصوصیات ظاهری شما دارد. اگر ابرو را به سه بخش تقسیم کنیم، انتهای ضخیم آن از پل بینی شروع می شود. قوس ابرو باید در وسط ابرو باشد. انتهای نازک باید در کناره ی خارجی ابرو قرار گیرد.

 

داشتن ابرو ضخیم

ابروها را به طور پراکنده با پودر، مداد، و یا ژل پر کنید. اگر سبزه هستید، دو درجه روشنترشان کنید و اگر موهای بلوند روشن یا خاکسترید، ابروها را دو درجه تیره تر کنید. اگر دو دل بودید مطمئن باشید رنگ های متمایل به قهوه ای به همه می آید. برای پاک کردن رنگ اضافه از ضربه های آرام یک قلم مو بر روی قوس ابروی خود استفاده کنید.

 

طرح زدن

یک ابروی زیبا بر روی یک ساختار استخوانی قرار گرفته است. می توانید از طراحی تاتو برای ایجاد یک ابرو با ظاهری نزدیک به طبیعی استفاده کنید. ولی ممکن است نتایج را دوست نداشته باشید. ابروهای تاتو شده می تواند شما را کمی عصبانی، متعجب، مسنتر و یا حتی کمی غیر غرینه نشان دهد.

هماهنگ کردن ابروها با موها

اگر موهای خود را به رنگ های رویایی در آورده اید، رنگ ابروهای خود را نیز می توانید به همان نسبت تغییر دهید. حتی اگر دست های ماهری دارید باز هم ابروهای خود را در خانه رنگ نکنید. اگر به سرعت نیاز به تغییر دارید.

 

ظاهری طبیعی داشته باشید

 

بازیگر سینما خانم مهناز افشار به شما ثابت می کند برای مدرن به نظر رسیدن نیازی به نازک کردن، کوتاه کردن و مجسمه ای کردن ابروها نیست. برای پر پشت کردن ابروهای خود تا آخرین حدش، به مدت ۳ ماه حتی یک تار مو از ابروهای خود را نکنید. سپس به صورت حرفه ای به آن شکل دهید و یا فقط آنهایی را بیشتر از همه زائد به نظر میرسد بچینید. از یک پر کننده ابرو برای دادن نمای بهتر استفاده کنید.

از موچین مناسب استفاده کنید

نوک گرد یا تیز ؟ حرفه ای ها موچین های تیز یا نوک باریک را دوست دارند، بخصوص اگر شما قبلا به ابروهای خود دست نزده باشید.

بهترین دکتر پوست و مو تهران